Tv

Barnprogram måste vara det bästa som finns.
Speciellt eftersom det är det enda som går att se på morgonen.
I morse var det Tellietubbies.
Jag minns att jag gillade det när jag var yngre.!
För de var så himla söta! :-P
Annars så är det mest en massa reklam och produkter du ska köpa.
Typ TVSHOP. Det är såååå dåligt, öronen blöder.!
Nåja.
Har just kommit hem från jobbet.
Känner mig ovanligt pigg, trots att jag varit vaken större delen av natten känns det som.
Hade tänkt gå och lägga mig, men jag tror jag powernapar i eftermiddag i så fall.
Får se vad dagen bjuder på, just nu ser det då inte ut att vara fint väder, men det regnar i alla fall inte.
Det är bra. Måste nog ner till huset och vattna mammas blommor.
Men det tar inte så lång tid.
Annars så får jag se helt enkelt.

Jenni . - * Tv
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0