Torsdag

Jag gillar sommaren. :-)
Börjar jobba på en dryg timma.
Ska dock göra några ärenden innan.
Ska in och lämna tidrapporten, så jag får någon lön. ;-)

Gör helg i morgon klockan fyra. :-)
Skönt.
Åker då mest troligt till Östansjö.
Får se om jag ska ta mig ett dopp.
Men det är ytterst tveksamt eftersom den nya bastun inte är på plats.
Pappa och Gordon är och hämtar den idag.
Och springa upp till Connys bastu känns inte som ett alternativ.
Men då får man då säkert upp värmen i alla fall. :-D Haha.
Förhoppningsvis så får de upp bastun i helgen, då kanske man kan åka dit till veckan.

Får se om jag hinner med någon uppdatering i morgon innan vi åker.
Men det lär ju märkas. ;-)

Jenni . - * Torsdag
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0