Helgen

Helgen är över.
Yey. Not.
Har varit i stugan sen i fredags.
Vilket har varit skönt.
På kvällen när vi kom dit så höll de på att planera där bastun ska stå.
Fy fan vad det dammade.
Dessutom så blev det ett och annat träd som åkte i backen.
På lördag fick man inte sova så länge som man ville. :-P
Åkte till Jutis runt halv fyra.
Var helt klart först. Haha.
Men det gjorde då inget.
Kvällen var riktig trevlig.
Chrille ska numer kallas: Svampen eller SvampChrille.

Idag har jag inte varit på humör för något.
Har varit skitgrinig hela dagen.
Tro mig, det har jag fått höra.
Ska snart gå och sova, tror jag kan behöva det.
Är fruktansvärt trött.

Jenni . - * Helgen
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0