Das weekend

Jag har inte orkat uppdatera förrän nu.
Dock så vet jag inte om jag orkar skriva om allt som hände.
Men höjdpunkten var helt klart Dead By April.
Det är bland det bästa jag varit med om.
De var riktigt bra live. :-)
Ska definitivt ses igen. Jag gillar. :-D
Ska lägga upp några bilder, men de ligger på Adams dator.
Så det kommer i nästa inlägg.
Förövrigt så var helgen bra, dock lite dåligt väder, men det får man ta.
Men vädret spelar egentligen ingen roll när man har roligt.
Drack ingenting på lördagen för det pallade jag inte.
Så jag blev chaufför hem eller rättare sagt till arvidsjaur.
MiniTysken är på lagning för en påkörning i vinter.
Så vi är billösa i veckan, men har lånat Saaben för tillfället.
Niki var förbi igårkväll, så vi satt och snackade i flera timmar.
Och det var riktigt trevligt. :-)

Ikväll blir det middag hos mamma och pappa.
PALT - kan det bli bättre?
Jag är så less all utemat. Blää.

Jenni . - * Das weekend
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0