Allt löser sig

Hm.
Tycker det kan blir liiite bättre väder.
Fastän jag ska jobba. :-P
Igår var jag faktiskt ute och gick en timma med Sanna.
Men, vad händer? Det börjar regna.
Skithärligt.
Så vi fortsatte att gå i regnet och blev bara blötare.
Nåja, men det får man väl ta. :-P
Det var ändå rätt skönt.
Fick palt till middag igår på Villagatan.
Det var hur gott som helst, eftersom jag aldrig lagar palt.
Måste väl lära mig det någon gång. :-P
Åkte sedan förbi Thea för hon villa ha några serier till sin dator.
Dessutom så fick vi glass. Dock så hade nog Casper den godaste av oss alla.
Så det kan gå. :-P Casper är förövrigt den charmigaste plutten jag vet. :-)

Idag har jag kanske tänkt gå en promenad innan jag börjar jobba klockan tre.
Det kanske börjar regna igen ;-)
Förhoppningsvis inte. Men jag är ingen vädergud för det.
Får se vad helgen har att bjuda på.
Frida skrev och frågade om jag inte vilja följa till Malå i morgon.
Vad det då ska vara där?
Måste väl ringa och höra med henne vad hon har för plan.
För på lördag börjar jag jobba klockan ett. :-P


Jenni . - *  Allt löser sig
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0