Helgen

Helgen har varit rätt lugn!
Fredagkväll var jag med Sanna och Elin.
Snackade skit och hade trevligt.
Eftersom Elin skulle upp tidigt for jag och Sanna på puben och träffade lite folk.
De var riktigt nice, även om de blev lite sent.
lördag så åkte jag, Adam, Anna, Sandra, Stefan och Nicklas upp på Galtis för en skön utedag.
Vilket det också blev.!
Mattias, Jocke och Krull tittade också förbi.
Eftersom de var alla hjärtans dag så tänkte vi boka bord på hotellet,
men de var fullbokat, så Anna, Sandra, Stefan, Adam och jag gjorde oss en egen middag.
Tacos, enkelt och gott.!
Sen blev det lite festande och tillsist hamnade vi på medan.
Dock vet jag inte om det var det häftigaste man gjort, men de var trevligt.
Igår hände de inte allt för mycket, var inte speciellt fräsch.
Såg film till tolv inatt Kingdom of Heaven.
Vet väl inte riktigt om den var kanonbra, men den gick att se.

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0