Blää

Jag är sååå pissless detta kallväder.
Usch. De är inte ens roligt.
Det går fan inte att göra någonting.
Jag som hade tänkt bli duktig och promenera har inte kunnat göra det.
OCH det suger..!

Har tänkt bege mig till Umeå i helgen, ska plocka hem lite saker och så.
Får se om vi får tag på ett släp eller hur fan vi ska göra.
Där går de inte heller som jag vill.
Nåja, men vad ska man göra!?
Ska bli skönt att få komma hemifrån.
Kanske de kan vara lite varmare. Men då ska de väl blåsa till tusen istället.
Ska visa upp lägenheten för ett par på fredagkväll, så vi kanske blir av med det eländet,
även om de hade varit skoj att ha kvar den, om man vill ner...
Allt blir bra i slutändan.

Jenni . - * BLÄÄÄ!
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0