Otaggad till tusen

Är man då inte tokig redan så kommer man då bli det!
Ska beställa medaljer till tävlingen i februari.
Tror ni dom finns kvar, alltså samma medaljer?
NEJ, självklart inte. Dessutom så hittar jag då inte "ljusstaken" heller.
Antingen så är jag blind eller så finns de verkligen inte kvar.
Helt jobbigt!! :-/ Kanske Madde hittar dem, hon kanske är bättre på att leta. :-)
Nåja, det är ju då ett tag kvar till tävlingen, men ändå.
Funderar på att beställa katalogen.
Det kanske är lättare att leta i den. Men jag vet inte.
Jaja, det blir alltid bra i slutändan!

Taggar inte för i morgon. Dubbelt upp med jobb.
Fast då är det ju också dubblet upp med pengar.
Och det är trevligt. Men jag känner mig inte direkt motiverad.
Men så får man faktiskt känna ibland tycker jag. :-P
Jobbar i stort sett hela helgen. Efter helgen har jag bara två arbetspass kvar detta år (som det ser ut nu)!
Och det är kraftigt SKÖNT!!! :-)
MEN sen måste jag hitta något nytt, mindre skoj.
Det ska väl lösa sig det med.

Jenni . - * Otaggad till tusen
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0