Onsdag

Jennan vill på-lands (utlandet, för dem som inte visste vad jag snackade om)! ;-D
Nåja nåja. Det kommer väl en dag för det med.
Det kommer dagar för allt skulle jag vilja säga.

I morgon är jag ledig. SKÖNT!
Dock så kan man inte ligga på latsidan hela dagen.
Det var då tanken i alla fall. Fast att gå en promenad i kylan känns inte allt för lockande, tur det är träning i morgon.
Det gillar vi ;-)
Tävling i början av februari, den sjätte närmare bestämt.
Då ska jag gå -60. Men det ska nog gå som en dans. ;-D Haha.
Förhoppningsvis så kaaanske vi tränar under jul någon gång.
Annars får jag lita på att Sanna vill motionera med mig ;-)
Det är förbannat tråkigt att göra det själv. :-/ Men det brukar gå.

Nae, ska nog hoppa lite i sängen innan jag lägger mig ;-D HAHAHA.

Jenni . - * Onsdag
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: sanna

Klart jag vill motionera med dig babe! :D

2009-12-20 @ 03:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0