Träning

Skönt.
Igår var jag och tränade. Och det var nice.
Det var länge sen jag var så slut i armarna som igår.
Men det är bra. Har dock inte lika mycket träningvärk som jag trodde att jag skulle ha.
Det är positivt i alla fall. :-)
Vi bröt bara igår. Har insett att det krävs liite mer träning för att komma tillbaka.
Ska ta ett par kort nu för att sedan jämföra i typ dec-jan.
Förhoppningsvis så kommer det att synas något.! ;-) Hehe.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket.
Men jag har inte tagit tag i nått heller.
Är otroligt trött. Har varit det ett par dagar.
Man kanske inte är på topp helt enkelt.
Men jag SKA däremot göra något. Ska ner till mamma och fixa lite saker.
Som hon tyckte jag skulle gjort för lääänge sen.
Men det blir bra.

Jobbar inte förrän på måndag, det är rätt skönt.
Men samtidigt så hade jag gärna jobbat. :-)

Jenni . - * Träning
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0