Sport

Idag har jag arbetat länge - not.
Två och en halv timma. Men det är bättre än ingenting antar jag. :-)
I morse när jag väl fått upp mig ur sängen så började jag flytta runt sängkläder osv.
Jag har nämligen bestämt mig för att en gång för alla få lite ordning här.
Dock kommer det säkert ta hela veckan, men då har jag något att göra. :-)
Även om det kanske inte är det roligaste. :-P

Sitter nu och längtar tills på fredag då jag får komma bort om än bara för en dag.
Mest troligt blir det Luleå efter vi varit i Piteå.
Ska försöka hitta några lite tjockare tröjor till i vinter och så.
Annars så tror jag inte att jag behöver något, eller joo, en baddräkt.
För jag tänker inte simma i bikini. Det är inte coolt.
Måste komma ihåg att gå in på sporthallen och kolla vad gymkortet kostar till veckan.
Förmodligen kommer jag vara för snål för att köpa ett, men då tränar jag med Northern Arms istället.
Sen så har jag börjat fundera på vad jag vill ha ut av träningen.
Helt ärligt så har jag just nu inget mål eller så, bara att komma i form.
Det kan ju inte skada, dessutom så mår man rätt bra av det också.

Nej nu tror jag att jag ska laga lite mat. Spaghetti och köttfärssås.
Det blir kanon.
Sen är det träning halv sju. Ännu mer kanon.

Förresten så har jag tänkt springa ikapp med Bolt på 100m och vinna.! ;-)
Haha.

Jenni . - * Sport
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0