Mycket

Jenni Amelia är trött.
Har jobbat idag. Jobbade med Sofie för ovanlighetens skull.
Det var roligt.
Ikväll har vi mest varit och hälsat på folk.
Först hos Thea och Danne. Där vi blev kvar längre än väntat.
Under tiden som vi är där kommer Emil och Sara in.
Så det var en del folk. Men det var trevligt.
Sen åkte vi ner till Ulla och John. Adam skulle lämna tillbaka ett par hörselkåpor.
Sen kom Mats och Sirpa förbi. Så där blev vi också ett tag.
Men det var trevligt.

Sitter nu och funderar över hur jag ska designa min almanacka.
Jag ska nämligen beställa en. :-)
Jag har nog en plan.

Sen så har jag en gång för alla bestämt mig för att jag ska börja träna på allvar igen.
Vet dock inte hur många gånger jag sagt det, men nu är det verkligen så.
Ska träna med Madde i morgon.
Dessutom ska jag nog skaffa mig ett gymkort, beroende på vad som ingår och vad det kostar.
Man kan fan inte ligga på latsidan jämt.
Nej, dags att ta tag i livet.

Får se vad som händer med jobb nu den kommande tiden.
Jag har ingen aning om någonting.
Funderar på att börja leta skolor igen, men jag vet inte.
Troligtvis kommer jag inte söka förrän till våren, så man början hösten 2010.
Men det återstår att se, först kanske jag ska komma på något som jag vill gå.
Och framförallt bli. :-)

Är på betydligt bätte humör än vad jag var igår.
Så det känns bra.
Kommer att jobba i helgen, men har lördagkväll ledigt.
Känns ändå rätt skönt.
Resan ska betalas till veckan. Nu är det inte långt kvar.
Jag lääängtar. :-)

Jenni . - * Mycket
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0