Mycket om jobb

Det som inte var speciellt coolt i mitt förra inlägg var:
Jag o Adam har lyssnat på ljudboken Änglar och Demoner.
Förra dagen såg vi filmen. Det var inte coolt.
De hade ändrat i princip allt.
Okej, nog förstår jag att man inte kan ta allt från boken.
Men sakerna de hade ändrat kan man inte ändra på hur som helst.
Så det så :-P

Ikväll har jag gjort en jobbansökan.
Jobbigt vääre kan jag meddela.
Man vet ju typ inte vad man ska skriva.
Jag har lite problem med att uttrycka mig själv.
Men jag hoppas det blir bra.
Så nu är det bara att vänta och se vad som kommer att hända. :-)

Har varit ledig idag. Skönt.
Men samtidigt hade jag nog kunnat jobba.
Jobbar från i morgon tills nästa torsdag då jag har en dags ledigt.
Dock så klagar jag inte. Det mesta av dagarna är på dagtid så att säga.
Har tre nätter i Augusti, och det är de två kommade helgerna som jag ska jobba.
Men det stör mig inte det minsta.

Jenni . - * Mycket om jobb
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0