Hundvakt

Idag har jag varit ledig, vilket jag mest troligt kommer vara rätt mycket nu.
Men då kan man ju alltid göra något annat.
Idag var jag hundvakt ute i Nåtti.
Det var riktigt skönt att vara där, det är lugnt och skönt.
Dessutom så var det ju bra väder så jag passade på att sola lite. :-)
Raja var dock inte speciellt nöjd då jag skulle fara för då var hon tvungen att gå in.
Så det kan gå. :-D
Har varit och hälsat på Thea ikväll.
Var riktigt trevligt. Dessutom har hon söta barn. :-)

I morgon jobbar jag. Vilket känns rätt bra, för då har man något att göra. :-)
Jag får se det så. :-D
Dessutom är det träning. Har hittat fler muskler som jag inte visste fanns ;-)
För lite träning med andra ord. :-P

Jenni . - * Hundvakt
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0