Åka bort

Tränat idag igen. Och det kan jag meddela, var inte roligt.
Så fort man spänner en muskel för att ta i så gör det nästan ont.
Snacka om träningvärk. Tydligen så var jag inte ensam. :-P
Men det kändes ändå rätt bra. Förhoppningsvis har det gått över tills på tisdag.

I morgon blir det att åka till Piteå och till Luleå.
Ska bli trevligt. Dock så är ju väderleksrapporten lite olika vart man än kollar.
På en del så ska det vara sol och typ 20 grader varmt, vilket jag personligen tycker låter knäppt med tanke på att det är 9-10 grader ute nu. Meen man ska väl aldrig säga aldrig. :-D
Får se när vi kommer hem, inte så tidigt tror jag. Men det gör mig inget.

Bara jag nu inte har en massa träningsvärk i morgon.
För jag ser ganska rolig ut där jag går omkring. :-P
Haha.

Jenni . - * Åka bort
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0