Räkan

Jaa, i torsdags så åkte vi till Loholm.
Jag och Adam tog med Tindra och Kevin, så Anders och Elsy fick packa i lugn och ro.
Adam höll på missa avfarten in till byn. Haha. ;-)
Väl framme så insåg vi snabbt att det var en hel del snö som skulle skottas.
Dock så hade vi ingen snöskottare.!
Så vi byggde snögubbar istället. Snacka om att bli 10år på nytt.
Dock så blev dom kanske inte så snygga, men det var något i alla fall.
Igår så kom mamma, pappa, Olov och Susanne förbi där.
Trevligt.
Vill ni veta? Jag ser ut som en räka i ansiktet. :-P Inte det snyggaste.
Meeen, så kan det vara. Dessutom är jag mer röd på en kinden än den andra.
Det ser för lustigt ut. :-P

Nåja. Nog om det.
Börjar ju då att jobba om cirka två timmar. Känns inget vidare.
Det är så fint väder.! Men då kanske jag inte liknar en räka i morgon. Haha.
Jobbar till fem i morgon eftermiddag, sen så åker vi nog till Östansjö.

Jenni . - * Räkan
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0