Måndag

Idag var första "riktiga" dagen på universitetet.
Redan igår så bestämde jag o Frida oss för att mötas för att hitta!
Okeej, de var inte så svårt, men ändå!
Så i alla fall, vi får ett nytt schema, igen! Fick de förra veckan också!
Nåja, såg lite bättre ut, är ledig en hel dag! :D
Dock så blev de ändå inte bra.. Har nämligen tänkt åka hem den 12:e.
Meen, jag tar mig inte hem med bussen, för gruppen jag tillhör har föreläsning till 15.00 och bussen går vid två..
Funderar på att byta grupp, men jag vet inte, kanske just för den dagen..
Eller så får Adam o mamma åka buss hem på söndag o så tar jag bilen!
I vilket fall som helst så var de kasst.!
Har även köpt mig en kursbok idag.. En av tre.. De är inte tvärbilligt..
Den kostade 698 kr o då var det studentrabatt.. Usch..
Har även kollat på dom andra två vad dom kostar.. En kostade BARA kring 200kr..
Man har ju fått pengar för att kunna handla böcker, men nog svider de i plånboken ändå!


Fick mig en studentkalender idag. Och gissa vad? De hade ett erbjuande, eller rättare sagt två på SubWay..
Så jag, Sara o Frida käkade lunch där.. Mums...
Så nu sitter jag här o är lite förtvivlad, vet inte om jag ska beställa böckerna eller inte.

♦             ♣             ♦

Har dessutom bestämt mig för att komma hem den 12:e..
Måste erkänna att lite hemlängtan har man..! Men så ska de väl också vara!

Ska sätta mig ner o läsa lite..!

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0