Innebandy

Ja igår var vi som sagt på innebandymatch..
Inte riktigt som hemma. Typ ingen publik alls.
Förstå när dom kommer till Arjeplog och ska spela.
Chock? Svar: JA! ;)
I alla fall så var jag inte nådigt arg igår..
De var hemmadomare som dömde matchen och då vet vi alla hur det kan bli.!
Jag tycker inte om domare..!
Nåja, i alla fall så blev det 10-8 till Umeå..
Efter en hel del tjafs..
Hoppas de går bättre idag för dom..

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, förutom att läsa o diska.! :P
Adam, den lilla skiten, jobbar idag.. :)
Heeela dagen..
Så jag ska prova på ett recept jag sett i en tidning.
De är kyckling med keso som man ska koka ihop, eller så!
Nåååja, de blir säkert gott..




Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0