Plugg

Ikväll har de inte hänt något speciellt..
Eller ja, vi käkade middag med Elsy o Yngve som var ner idag..
Men annars så är de som vanligt.! :-)
Har pluggat konstant. Vilket har lönat sig tillsist! :-D
Tar ett tag att hitta det man söker.
Dessutom har jag konstaterat att jag inte kan svara på en fråga!!!
Meen, förhoppningsvis kommer inte den på tentan!!

Smakprov på det jag håller på med:

"Hur mycket starkare måste ett stimulus vara för att man
ska kunna skilja det från ett annat stimulus?"

"Hur starkt måste ett stimulus vara för att vi ska uppfatta det?"

" En person är direkt medveten om ett ting om och endast om personen är medveten om tinget
och personen är inte medveten om detta ting tack vare att personen är medveten om ett annat ting"

Klura på de ni! ;-)
Haha..


Nu ska jag sova!
Slutbesiktning kl. 09.00

Over n' out.!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0