Vad ska man bli när man blir stor?

Jaa, när man var liten så ville så ville jag blir sjuksköterska eller kassörska! Haha!!

Och nu när man är 19 "ska" man veta vad man vill läsa "för att bli nått"!!
Och varför är det så?
Usch. Jag vet inte riktigt om jag ska fortsätta läsa programmet eller vad jag ska göra.
Visst, att hålla på med människor, de var ju de jag hade tänkt!
Meeeen, kanske inte med IT. Jag vet inte riktigt om teknik/data är min grej!
Egentligen så är det inte spec svårt.! Men jag gillar det inte!!
Och man ska väl kanske gå en utbildning som man trivs med..
Jag har funderat i snart 2 veckor på vad jag skulle ha gjort, men inte kommit fram till nått.
De är så frustrarande.!!
Jag kanske flyttar hem och skaffar mig 10 barn eller nått, då har man vad man gör i alla fall!! HAHA..
Någon gång kommer man väl säkert fram till vad man vill göra, men NÄR?



För annan informations skull så kommer bilderna på lägenheten snart, tror jag har kablen till kameran i Arjeplog, eller så ligger den fortfarande nerpackad i någon kartong. Måste ta reda på de, annars så kommer de kanske bilder från mobilen! Den kabeln har jag koll på i alla fall! :D
Har skurat och dammtorkat (nästan) hela lägenheten idag!
Känner mig duktig.
Har dock kvar i köket och lilla sovrummet. Men de tar jag i morgon!
Ska kanske ta och göra mig någon form av middag!
Tror att jag ska steka palt.! Mums!

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0