Får inte bli sjuk!

Snart är de desperate på tv.
Ska nog göra lite thé till det.
De är nice.
Usch. Jag tror jag håller på bli sjuk.
Känner mig riktigt frusen och de är ändå inte kallt.
Har verkligen inte tid att bli sjuk.
Inte nu, om 4 veckor, då kanske.
Som vanligt. Lagom till jul, som förra året. ;-)
Haha, Då låg jag inne mest hela tiden, hoppas inte på det iår!
Nåja. Ska väl göra min kopp thé, dessutom så skulle jag nog ha diskat.
Får väl troligtvis omtapetserat i köket till helgen om de inte ändras.!
Så de ska bli riktigt nice. Dock måste ju alla grejer man har i köket bort, men de är de värt.! :-)
Får väl lägga upp bilder när de blivit klart! :-)

Over n' out.!


Kommentarer
Postat av: olov

Sluta vara en sån hypokondriker, haha

2008-11-25 @ 21:28:23
Postat av: Madde

Vad har du för en plan Jenni?!

Du kan ju inte bara skriva att du har en plan å sen inte berätta vad planen är! ;P



Puss

2008-11-26 @ 12:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0