Patetiskt

Du är så patetisk... Jag förstår inte hur du orkar...
Förstår inte hur någon kan orka med dig... Faktiskt...
Du är jobbig... Jag har sagt de förr, världen kretsar för alla människor...
INTE bara för en enda... Hur skulle då världen vara? Ensam?
Men de är väl inget som denna person skulle klara av!!!
Jag blir så less... Le o va glad istället för att vara så negativ...
Nåja, de kan ju också vara svårt när man inte vet vad det är...
Suckar!!!

_~_~_~

Ikväll har jag o Adam varit o kollat på lill bäbisen. =)
Han var så jävla söt.. ;-) Riktigt snäll också... =)

Ska göra klart Europeisk Sh ikväll... Ska be Annika titta på arbetet i mrn! =)

Snart helg. Nice..
Konfirmation på lördag, Elin o Joakim.. =)

Over n' out.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0