Långhelg

Yes, det har varit riktigt nice med en lite extra lång helg nu.. =)
På valborg så åkte jag som sagt till stugan för att få ta de lite lugnt o så!
O så blev det... Stor stor majbrasa som vi har samlat i två år. Den brann fint.
Det var jag, Adam, mamma, pappa, syster, Gordon, Alex, moster, Tobbe och Lasse.
Var riktigt fint väder hela dagen. Och dagen efter också..

Fredag, åkte vi över till Norge. För att se något annat.
Var riktigt härligt det med, dock fick vi en fin-fin punktering just efter Saltdal..
Nåja, pappa är händig, så de gick snabbt att byta däck..
Åkte till Fauske, Rognan o så ljusfabriken!
Hittade ett par skor som jag ska ha till studenten. Då var de ur världen! =)
Var riktigt varmt där också, 18 grader. =)
Ska flytta dit, men Adam vill inte följa med =P

Idag har det också varit fint väder. Snart är all snö borta.
Har intervjuat bror min idag, till ett skolarbete..
De ska va klart till på fredag, så de blir nog bra.


Fall aldrig för grupptrycket

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0