Nåttiholmen 20

Där är jag just nu. =D
Hehe, riktigt nice faktiskt.
Siiter och har just gjort fysik. Ska till skolan kl sju åt morgonen.
Ska skriva ett prov så jag får mitt betyg. =D Haha.. Tur att dagen annars bara är till halv tolv.
Så då ska ja hit till Rajsan. Är nämligen hundvakt.
Bror o Susanne är på Kreta.. Tydligen så är de för varmt där sa han idag.
Nåja, så kan det va..

SKa även till Therese o prova nån sak i mrn.. Fattade inte riktigt vad hon menade i telefon, men de bli no bra! =D
Annars så vet jag inte riktigt om de händer så mtk i veckan, sista veckan innan studenten..
De är riktigt nice. Ska till på köpet o träna till veckan hade jag tänkt, nu har man ju då tid iaf.
Då kan man ju slipa på strandformen lite. =D HAHA...

Nää, nu ska jag vara hurtig.. Ska ut me Raja innan ja ska sova!

Ha de fint o sov gott.

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0