Piteå

Yes, var ju så som sagt i Piteå ihelgen.
Det var riktigt trevligt.. På vägen ner så käkade vi på frasses i arvidsjaur.
Träffade Tommy o Danne. :)
Renar, alltså de måste vara det dummaste djuret.
O dom är så många som är lika dumma. Var lite jobbigt att köra o stanna hela tiden.
Nåja. En snäll lastbilschaufför släppte då iallafall förbi oss.
tillsist var vi framme.. :)
Mycket packning för två pers. 2 väskor, 2 madrasser mm skulle in i lägenheten.
Fick hjälp av en tjej som satt utanför å rökte. De var snällt! :)
Så när vi kommit in i lägenheten så begav vi oss ner till Coop.
Handlade frukost. Mums.!
MaCe kom in till stan o va me oss igår. Hehe. De var roligt.
Vi ses ju ogen om två helger. PDOL. Köpte biljetterna idag.. =)
Be there!!!
Träffade Sandra o Malin också.. :)
Shopping: 2 tröjor o en klänning.
Adam shoppade mer än jag, han är som en tjej ;)

Dessutom så var de Crousing igår.. De finns riktigt snygga bilar..
Adam: - Kolla in bilen, vad är de för märke?
Jenni: - Jag vet inte, jag har aldrig sett de.. Men den var snygg.!
Adam läser bak på bilen när den körde förbi :
VOLVO S40..
Haha.. Hur ofta säger man att en volvo är snygg.. Nåja, den var vääääldigt stylad om jag säger så..
Men jag har aldrig påstått att jag är någon bilfantast! ;D


Förövrigt har det inte hänt så mycket.
Har tagit mig in på utbildningen jag sökte på.!
Så Umeå nästa med andra ord.! ;)
Så de är bara till att söka bostad..
Lova att ni kommer å hälsar på???

Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: LillAnna

Grattis att du tog dig in i Umeå! :) :) :)

Många kramar, saknar dig. Ses snart.

2008-07-18 @ 14:56:11
URL: http://xehrazt.blogg.se/
Postat av: Madde

JAG KOMMER JENNI!



Varesig du vill eller inte;)



Tusen pussar!

2008-07-18 @ 19:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0