Ledig!

Yes, idag är man ledig.
Riktigt nice de. Ska vara med Sanna senare.
Ska väl vakna till lite, även om jag varit vaken en timma.
Nåja, Älskling kommer hem vid elva.
Åh sen ska jag städa igenom lägenheten.


Igår fick jag hem brev från Umeå Universitet..
Bye bye Arjeplog - Umeå here I come.
26 aug kl. 09.15 är de upprop och registrering..
Sen är de nollveckan. Har fått ett preliminärt schema..
Jag tror de kan bli riktigt skoj.
1 sep börjar allvaret. ;)
3 okt har jag tydligen min första skrivning... :D
Värt att veta! ;P



Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Madde

PENNI!



Ser jag rätt? Har du klippt dig (eller har du en fläta gömd där bak)? Utan att jag har fått se???!! :O



Om fallet är så, så blev du i alla fall väldigt fin :)



Å så kan du väl masa dig till träningen igen så jag får träffa dig!



Puss.

2008-07-27 @ 00:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0