Regn

Vem fan behöver ett paraply sex dagar före självaste julafton?
Haha, JAG!! Det har regnat heeela dagen.. Usch.
Blöt om fötterna blir man efter 10 meter. Så de är inte så roligt ska jag meddela.
Dessutom så har jag tvättid senare idag,
så de kommer vara ännu blötare än när man tog ur de från maskinen.
Blir dock bra nu innan man ska hem!!
Dock är de inte mycket som ska tvättas, men ändå :-P

Idag hade vi tänkt skriva på vår labbrapport, men de gick inte allt för bra,
om jag får säga vad jag tycker..
Funderar på skriva lite nu när man är hemma och se vad killarna säger om de.
Annars så kommer vi att skriva i morgon.
Och i så fall så är de ju inte direkt liiite som ska skrivas i morgon.
Just därför vill jag ha det bortgjort så fort som möjligt, speciellt innan lovet nu.
Känns inte som man vill komma tillbaka om tre veckor och ha det kvar..

Jenni . - * Måste ta tag i saker och ting.
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0