Otroligt roligt.

Oooh så spännande.!
Inte alls..
Nu är de bara att sätta sig ner och läsa.
Har har psykologi heeeela dagen o då menar jag verkligen heeela dagen!
Från tio till fem. Usch..
Och dessutom så var de inte lite sidor vi skulle läsa, men som tur är så är de inte akademisk engelska.
Så de gillar jag! Annat är de med neuroscience... Blää för den.
Har just käkat korv och mos, så nu ska jag sätta igång och läsa om problem osv..

I morgon blire att plugga på campus med Sara och att åka och träna på ISKU efter de.!
Ska bli riktigt skönt. DÅ hinner man kanske koppla av lite innan tentan, som dom har lagt så fint på fredag kväll!
Äckligt dumt, meeen så kan det gå..
Sen kan man kanske slappna av under helgen..
Meeen de kommer jag nog inte få.! ;-) Haha...

Jenni . - * Julklappar är överskattat
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0