Universitetet.

Då har man då träffat "klassen" eller vad man nu ska kalla de.. :P
Var lite nervöst där i början..! Nåja, men de ska väl vara så!
Fick en introduktion om programmet. Var inte riktigt som jag hade föreställt mig. Verkar vara mycket matte, teknik o så..
Det var ju det jag hade tänkt slippa.. Och framförallt programmering..
De är inte latjo lajbans, som en lärare uttrycke sig om en annan sak..! :)
Och sen var de upprop.. Haha, måttligt kul... :P

Så vi får väl se hur de ska gå...

♦         ♦         ♦

Ska ta mig i kragen o käka nått. :) Sen ska jag småstäda lite innan jag ska på Vinbrännboll..
Äntligen har jag fått veta vad de går ut på, och det var som jag trodde.
Vid varje kon så ska man dricka vin, dock har jag inget vin, så de är bra! :D
Kl 18.00 ska vi träffas igen.., Är de dåligt väder skulle dom ordna nått annat! :)

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0