Umeå

Nu har man då varit här heela veckan.. :)
Känns riktigt bra. Har just fått internet, därför jag inte har uppdaterat.
Området där vi bor är jättefint, det är lugnt också.. De är skönt.
Lägenheten är helt okej, dock finns inga gardinstänger. Nåja, men de får man ta tag i senare.
I onsdags var vi inne på stan o kollade läget. sen bestämde vi oss för att gå till universitetet också.
Haha, vilken lyyysande idé. Vi hade ingen karta. Så vi gick runt heela sjukhusområdet innan vi hittade rätt.
Ojoj, jag hade kraftigt ont i benen senare. Så de blev bilen när vi skulle åka åh handla. :D
Har även listat ut att det är på Berghem jag skulle vilja ha en lägenhet. Ser riktigt trevligt ut..
Har tvätt i tvättmaskinen just nu.. :D Hehe..
Ska väl laga mat efter vi tagit upp tvätten dära.

Sen vet jag inte vad som händer, vi kanske ska se någon film, eller så.. :)

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0