Nörd!

Nu börjar de kännas. Att de är något som ska hända.
Sitter här i lägenheten och är nörd. Sitter med både datorn och telefon. ;)
Nåja, har packat ihop en massa kläder nu..
Var hemma igår och pratade om hur jag ska ta mig ner till Umeå.
Och framförallt när.. Jag har bestämt - Söndag eller Måndag.. :)
Behöver inte dra med mig så himla mycket saker vilket känns rätt bra, om man inte kommer att trivas.
Frågan är ju då vad jag skulle behöva ta med mig.. ;P
Adam har inte fått något jobb.. Fast han ska på en intervju på tisdag, när vi är där.
Så vi hoppas på de bästa. :) Får han inget jobb, så blir han kvar hemma.. Det kommer att bli bra vilket som.

Ska käka middag hos mor åh far idag...
Åh så ska ja ut med Sanna, när hon handlat.. Ska nog ut på en promenix.

Annars är de som lugnt...



Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Olov

Vi i släkten väntar på avskedsmiddagen

2008-08-14 @ 15:22:14
URL: http://jenniamelia.blogg.se/
Postat av: kajsa

Ja, det gör vi:-) Blir den på söndag eller???

2008-08-14 @ 22:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0