Lite om mycket

Igår var de då en föreläsning som stod på schemat!
- Om studieteknik. De har man ju hört, men de var nog bra att få höra de igen!
Sen fixade jag lånekort o lite saker på universitetet..!
Vid tolv åkte jag in på stan o mötte älsklingen! SubWay blev lunch.. Mums.. ;)

Sen vid fem så var de middag med klassen o några kv07:are..
Skulle till Ålidhem..! Dock går "min" buss dit, så jag behövde inte byta! :)
Det var grillbuffé som bjöds.. De va riktigt gott..!
Efter de så blev det att umgås, dock utomhus, men de gick de med..

Idag skulle vi ha grillfest, men vädret tillät inte det! Så dom har tänkt ha de nästa helg..
Men då vet jag inte om jag har tid.!
Nåja, de ska väl lösa sig det med..! :)
Ska försöka att komma igång o träna på IKSU! ;) Very nice!

har varit o sprungit på stan idag.. Träffade Therese o Sandra..!
Så de va nice! Sen blev de lite shopping! 2 tröjor o ett par snygga shorts.!
Adam shoppade 2 tröjor han med.. ;)
Och Guitar Hero - Aerosmith! Riktigt skoj måste jag säga!
Ikväll är de bio som gäller - The Dark Knight.!

Annars är de som lugnt.. Lite dåligt väder, men de får man ta!

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0