En vecka kvar.

Blev inte som jag tänkt de med uppdaterandet..
Nåja.. I alla fall så var jag på talludden i lördags..
Var riktigt skoj, även om jag och Sanna blev riktigt förbannade.
Träffade en massa "kändisar" ;) Precis som planerat.
Dock liiite trött dagen efter.. ;) Men de gick de med..

Om en vecka är man då i Umeå!.. De innebär byebye Arjeplog.
Jag undrar hur det kommer att vara där:
- Om man kommer att trivas
- Om man träffar någon som man kommer att umgås med
- Hur det kommer att gå på universitetet
Många frågor.. ;)
Jag hoppas på de bästa. Dock kommer man inte hem så ofta skulle jag tro...
Planen är att komma hem till marknaden. Fast samma dag har jag min första skrivning..
Så vi får väl se hur det blir.. :)
Har en massa att göra i veckan. Måste packa, träffa folk, planera och en massa mer... :)
Hur ska detta räcka till..?

Ska in till mamma på jobbet idag och skriva ut nå papper från CSN..

Jenni - Nya tider väntar

Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det kommer att gå utmärkt, men jag förstår att det kommer att bli spännande, mycke nytt och mycke plugg....... Du får se till att vara lite mer aktiv på denna sida så man får hänga med lite på sidan.........

Kramis

2008-08-12 @ 09:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0