Borta bra, men hemma BÄST!

Klychigt, men så sant så..
Ska väl egentligen inte klaga för 5 öre på Umeå..
Meeen, nog känns de ju lite underligt att vara själv..
Adam åkte för ett tag sen..!
Men nog ska väl allt ordna sig.. :)
Dock är det mycket varmare här än hemma har jag hört. Så jag klagar inte på det iallafall..

Har hållt på med datorn hela dagen..
Så nu funkar det mesta som behövs inför den nya starten.
Hoppas nollveckan blir riktigt rolig.. :)

Sanna - minns du det jag sa en gång?
- "Han borde inte vara (Yrke), han borde bara vara invandrare.!!"
Jag looovar det är så. ;)

Hälsa på snart.!!

Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: sanna

Klaaaart som fan man minns!!!! :D de va ju klockrent.

2008-08-25 @ 19:58:58
URL: http://sannanordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0