Valborg

Idag händer det inte så mkt. Sitter i fysiksalen o kollar när Niki räknar matte.!
Hehe. Hon är riktigt duktig.. =)
Lycka till på proven, Anna, Sandra och Niki - senare idag! =D Alla är så duktiga.
Inte jag dock. Har ingenting jag kan göra.. Skulle ha gjort en massa arbeten med Elin.
Nåja, de får väl bli till veckan eller nått i den stilen.


Snart är de dags. Slutspurten. Studenten..
Kommer att kännas lite lustigt att aldrig behöva gå här mer..
Förhoppningsvis så får jag ett sommarjobb, men det ser mörkt ut... =/ Vilket inte är så himla bra..
Skulle verkligen behöva alla pengar. Skulle t.o.m. kunna jobba tre veckor till kommunen, bara för att få pengar..
Jag är inte så förvånad att det inte finns några jobb.. De är ju Arjeplog vi pratar om..
Så vi håller tummarna för att jag får ett! =)



Och tummarna ska hållas i helgen också.. SM i Vimmerby (igen) i armbrytning..
Ett stort lycka till, till er alla som åker ner... =)




Valborg idag då.. Ska snart gå hem från skolan o så..
Ska in på samhället å så.. Sen eftermiddag/ikväll åker jag till stugan.
Dock är det nog itne allt för mycket folk där, men de kan ju vara skönt det med.
Åker troligtvis över till Norge på fredag om vädret tillåter.
Ska bli härligt att få se nått annat än detta... =)

Annars är de plugg som gäller i helgen..
Ska intervjua min käre bror som bott i Tyskland..
Hehe..

De var allt just nu!

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0