Arvidsjaur

Igår var man då chaufför till Bergman. Till Arvidsjaur bar det iväg.
Jag, Bergman, LillAnna och Adam.. Var riktigt roligt och trevligt.
Hade "
skyltkunskap" med Anna. Hon var riktigt kung på dem!
Kanske för hennes pappa jobbar på vägverket ;-P Haha..
I alla fall så körde vi förbi skyltfönstret på Lindqvists. Vilket var riktigt bra!!
Där fanns min studentklänning, den hängde där så fint! :-D
Så idag fick jag låna Bergmans bil och åka ner igen.
Köpte klänningen.. ;-) Hehe. Som planerat. =) Riktigt bra. Då har jag det ur världen! :-)
Tack för sällskapet, Adam, Anna o Elin :-)

Har just kommit hem. Ska stoppa i mig lite mat och sen bär de av till stugan! :D
Ska bli nice o få se nått annat. Även om jag redan gjort de! :-)

Nomy - Cocaine
Spelades kraaftigt! ;-)

Östansjö nästa :-)

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0