Tisdag

Riktigt härligt väder idag.
Dock har jag inte varit ute så mycket utan mest pysslat på inne.
När jag hämtade Lucas från dagis så åkte vi förbi på Gökstigen.
Passade på att sätta in den "nya" stolen i saaben.
Lucas fick jordgubbar och vinbär, vilket han tyckte var riktigt bra :)
 
Har haft en kille med riktigt spring i benen i kväll.
Han hade inte sovit så länge på dagis eftersom han hade blivit väckt oh inte kunde somna om.
Men så kan det ju vara ibland men förhoppningsvis så sover han bättre i morgon.
 
Sitter och småkikar lite på Xfactor.
En del är allt bra dåliga. Nu är jag ju inte bättre heller :P
Men kan man väl kanske be någon lyssna och säga att de inte låter okej innan man ställer upp i TV.
Nåja, som sagt: jag är inte bättre :P
 
Jenni . - * Tisdag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0