Bal

Idag har det varit en "rallardag".
Efter en sen frukost, så åkte vi upp på Villagatan och hälsade på där.
Lucas fick stanna där en stund så Adam och jag kunde fixa lite här hemma.
Halv två kom Elin. Jag fixade hennes hår inför balen.
Tur att Thea också var på plats, hon kan ju de där ;)
Blev riktigt bra, måste jag säga. Ibland så funderar jag på att bli frisör.
Men det är ju inte billigt. :P
Tog lite kort uppe på Granvägen innan de skulle möta upp de andra.
Sen hem för middag, rester.
Efter det upp på Hatten och kolla på alla balpar.
Synd bara att de var så tråkigt väder för dem.
I alla fall så hoppas jag att dem får en kanon kväll.

Själv så sitter jag och ser Oceans' Eleven.

Jenni . - * Bal
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0