Träning

Ååh. Efter helgen fick jag en liten kick till att börja träna igen.
Dock vet jag inte riktigt om armbrytningen är det jag vill träna.
Gymmet känns bättre. Tur Sanna är hemma, då kanske hon drar med mig. ;)
Usch. Det är så jobbigt att ta sig i början. När man väl kommit in i de så funkar de ju bättre.
Känner att det blir lugnt med promenader ett tag, alltså i ett lugnare tempo nu när asfalten kommit fram.
Benhinnorna hinner inte riktigt med, kände av det förra dagen när jag gick längre än vanligt.
Sen så skulle nog nya tränings-/löparskor vara en idé.
Sjukt sugen på träning som sagt, men de gäller ju att ta sig tiden att göra de.
Återkommer hur det går ;P Haha..

Veckorna flyger fram tycker jag. Det har jag sagt förr. Jag vet.

Jenni . - * Träning
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0