Mat

Klokcan är snart två och det har redan börjat skymma! :-/
Sjukt tråkigt, men vad att göra?

Lucas ligger ute och toksover i vagnen.
Han borde nog vakna snart kan jag tycka.
De senaste dagarna har han fått för sig att vakna runt klockan sex.
Inte speciellt roligt tycker jag, men de är ju bara att leva med det. :P
När han vaknat och fått i sig nå mat har jag tänkt gå och handla.
Ska koka kött och kyckling till Lucas. Dessutom ska jag prova göra egen fruktpure.
Har inte gjort de tidigare, så de kan ju bli småspännande. :D

När de gäller träning så har jag verkligen NOLL och INGEN motivation.
Vet inte riktigt vad man skulle gjort för att få den att komma tillbaka.
Nåja. Någon dag så kanske!!

Jenni . - * Mat
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0