Tekken 5

Var som sagt förbi hos Therese igår kväll.
Pratade och hade trevligt.
Dessutom spelade vi Tekken 5.
Jag kan säga att hon spöade skiten ur mig. ;P
Meeeeeeen jag ska ge igen.
Måste bara träna lite innan de händer :P Hehe.

Syrran och Elin var förbi en sväng igår.
Elin var ute på raggen (läs: övningsköra).
Så snart har väl hon körkortet.

Förövrigt så är de MAX tråkigt väder idag.
Såg inte den tredje Narniafilmen igår.
Bra de, då kan vi göra det idag istället. ;D
Dessutom ska väl en tvättmaskin köras, skulle jag tro.

Jenni . - * Tekken 5
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: olov

men du måste träna jag vinner ju i collin rally

2011-06-20 @ 21:35:19
Postat av: Jenni

Jag tror inte du vinner numer käre bror :) :)

2011-06-21 @ 23:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0