Ultraljud

Har varit en riktigt rolig dag idag.
Åkte till Piteå för att få se bebisen.
För er som inte vet så ska vi ha en liten i mars.
Dock har jag ju inte direkt trott att det varit något där, eftersom jag inte känt något.
Men jag fick höra att jag inte var ensam om den känslan.
Väl på lassarettet så var jag lite lätt nervös. Haha.
Det gick över lika fort som bebisen kom fram på skärmen.
Myyyys. ;) Skulle lätt kunna ligga och titta på de där i flera timmar.
Hjärtat är där det ska och armarna och benen också ;)
Tro mig, det ser ut som en liten tjockis ;) Haha.
Datumet blev flyttat från den 3 mars till den 18 mars.
Så vi får väl se när den tycker det är dags att titta ut.
Nåja. Det är kvar ett tag ännu. :)

Jenni . - * Ultraljud
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0