Skeå idag

Har varit och klippt mig idag! Är riktigt nöjd måste jag säga! :)
Känns bra att håret blivit uppklippt och så. Lite lättare hår under sommaren. :)
Kanon. Kanske lägger upp någon bild senare. ;D

På cirka en timma så är jag på väg till Skellefteå till Therese.
Kommer bli kanon. Då får vi se om det är sommarväder borta i stan :P
Dock är jag inte taggad på att åka buss. Det finns inget tråkigare.
Det är en sån här gång man ska ha egen bil.
Faaast i stan kommer vi nog ha bil, Hans cyklar tydligen till jobbet.
Så då har vi bilen hela dagen i morgon. ;D Hahaha.
Har packat och är klar. Nu är det bara att vänta in klockan så jag kan åka. :)

Jenni . - * Skeå idag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0