Aaaah.!

Aaaah. Jag har betalat av studielånet idag.!
Känns lite surt, eftersom det inte bara var en krona.
Men samtidigt skönt, då behöver jag inte ha de hängandes över mig i flera år.
Så det är helt okej, trots allt.

Idag är det fint väder ute, som vanligt när det är kallt. :P
Tänk om det kunde vara fem sex minus istället för tjugo.
Jag skulle köra skoter jämt. :P
Förhoppningsvis blir det bättre till helgen, då kanske man kan ta sig en tur.
Det hoppas jag! :D

Jag jobbar inte förrän på måndag och det känns verkligen skönt.
Dock smäller det nog bara till så är det måndag.
Men det kommer bli bra! :)

Ikväll är det träning. Har jobbat lite taskigt de senaste veckorna så det har blivit lite träning.
Men jag har varit på gymmet någon sväng istället. Helt okej, men de har såååå dålig luft där inne.
Nåja, men får väl stå ut med det också. :P


Vad är det som pågår...?

Jenni . - * Aaaah.!
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0