Onsdag

Jag är så trött. Har inte fått sova så bra inatt.
Har ont i höften, har haft det ett tag nu.
Så i morgon ska jag ringa sjukgymnastiken och höra vad dom säger.
Barnmorskan trodde det kunde vara lite foglossningar.
Inte helt okej känner jag, men det är bara att leva med.

Idag har jag varit upp på arbetsförmedlingen!
Man måste vara inskriven där senare, så jag tänkte jag kunde göra de på en gång.
Då behöver man inte bekymmra sig över det sen.
Dessutom har jag ringt och frågat efter mitt arbetsgivarintyg.
Det är mycket man ska tänka på.

Måste göra en mapp med alla papper.
Det börjar bli en del som man ska hålla reda på.
Skulle nog ha köpt en pärm eller två till.
Nåja.

Jenni . - * Onsdag
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: evve

Nu när jag läser om alla papper o sånt man ska hålla reda på, tänkte bara fråga om ni tagit en gravidföräkring?

2010-12-15 @ 16:40:15
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0