Torsdag idag!

Haha. Jag har så roligt åt en del människor just nu!
Men det är ju bra, så jag inte är sur och bitter i alla fall :P

Igår var jag förbi hos mamma och pappa och grejade på.
Ska hämta byrån i helgen hade jag tänkt.
Sen vet jag inte hur jag ska göra med soffan. Om jag ska ta den till lägenheten eller vad jag ska göra.
Vi får väl se. Måste ta mig en funderare på det.
Sen så blir det nog inget IKEA, rätt skönt, men ändå inte.
Vi ska beställa hem grejerna.
Vilket kommer vara hur bekvämt som helst. :D
Dock vet jag inte om allt går att beställa, men det lär ju visa sig.
Det som inte går att beställa får man väl kanske handla när man ska till stan!
Det där löser sig! :D

Igårkväll var jag chaufför till Niki. Hon skulle till Sccchtockholm, så jag körde henne till Jörn.
Väl där så är tåget försenat, jag var då inte speciellt förvånad. :P Haha.
Nåja, hon tog sig då iväg.!
På vägen hem hade jag med mig Sanna, det var skönt, annars hade jag väl somnat utmed ratten.
Det hade inte varit helt okej, måste jag säga! :P

Idag ska jag upp på sjukan och få deligeringen till jobbet.
Kan vara typiskt bra att ha!
Sen tror jag att jag ska kika in på skoaffären.
I fönstret hade hon ett par skor som såg rätt snygga ut.
Så jag får väl se vad som händer.

Jenni . - * Torsdag idag!
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0