Skönt

Har tränat ikväll, sååååå skönt.
Att det kan gå så snabbt att bygga upp muskler.
Det trodde jag inte.
För tre - fyra veckor sen orkade jag knappt göra en armhävning.
Okej, så illa kanske det inte var, men nästan ;-)
Nu däremot så går det mycket lättare.
Det är rätt skönt att känna, då vet man då att man gör något rätt.
Körde rem idag, jag har så fina märken på händerna.
Det ser typ ut som man har blivit fastkedjad eller något.
Fast att remma är ju typ att bli det. ;-) Haha.

Dessutom har jag nu provat mitt Whey-80.
Smakade väl rätt okej.! Inte så mycket mer än så.
Ska kolla om Linns tips är bra.
Har banansmak på mitt protein, ska se om det blir bättre om man mixar ner en banan i det.
Det känns som om det kan bli det faktiskt.
Dock var ju inte detta protein lika äckligt som det jag hade tidigare.
Tur det säger bara.

Jenni . - * Skönt
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0