Mycket om lite

Sitter just nu och skriver religion.
Jag har lite åsikter om man säger så.!
Ni kan ju fråga någon gång. Hoho. :-P

Var ju då som sagt till stora Arvidsjaur idag.
Shoppade mig ett par jeansshorts, vilket känns bra,
eftersom jag knappt äger ett par shorts.
Annars blev det inget till mifg själv, men en del till lägenheten på dollar.
Hittade mig en snyggtavla som jag fick godkänt på, så den sitter i vardagsrummet.
Ska helt klart köpa någon fler tavla när jag vet vart jag ska hänga dem ;-)

I morgon är det skolavslutning och student och hela faderullan. :-D
Klockan 08.00 ska jag befinna mig på Granvägen för att fixa Elins hår.
Huvva så tidigt, men så kan det gå, när hon ska vara på skolan för fika halv tio.
När det är färdigt så ska jag väl hem och sätta på mig nå bättre kläder och åka på
Öbergaskolans avslutning, den börjar tio. Alex går ut sexan! Och Kevin också.
Stora killarna. ;-)
Sen nian avslutning klockan elva. Då är de Elin och Joakim.
Och de är inte så små längre. Båda är dessutom myyyycket längre än mig och de är fyra år yngre.
Känns riktigt bra. NOT :-P
Efter det så är det bara att bege sig till sporthallen där studenterna ska vara.
Det början klockan ett. :-)



2008
års
   
Student                                     Bal                               Kortklippning

Alltså det är ett år sedan jag tog studenten. Vilken dag det var.
Ett år sedan, fatta!
Men ack så fort tiden går. Vips så är man väl snart 30. :-/
Vad har man hunnit med på ett år då?
Sommarjobbade.
Klippte mig korthårig!
PDOL.
Flytta till Umeå och börja på universitet.
Komma fram till att utbildningen var helt fel och flytta hem.
Börja jobba och började läsa upp religion A, som tagit mig heeela våren.


Det var inte mycket alls egentligen, fast ändå en hel del.
Detta var de stoooora händelserna på ett år. ;-)

Back to work - Minsann! :-D

Hinner nog inte skriva så mycket i morgon.
Därför det blev så långt ikväll.

Jenni . - * Mycket om lite
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0