Grattis

Till mig! ;)
Eller ja igår i alla fall! :)
Fick mig ett strykjärn o en stavmixer, vilket jag behövde! :D
Så de var bra!
Var även iväg på jysk igår..
Hittade inte så mycket, de var väl kanske mamma som hittade saker som jag behövde..
Man tänker ju inte på en massa små saker.. :)

För er informations skull så har vi nog fått en egen lägenhet.
En trea! Vilket också känns rätt bra! :D
Dock måste det tapetseras om! Nåja, de blir väl också bra! :D

♦            ♥           ♦

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl kanske ber på stan o så!
De blir säkert bra, de är riktigt fint väder också! :)

Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: olov

hoppas du skickar tre tårtbitar till 21:an

2008-09-06 @ 18:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0