Jul!?

Alltså, det märks att det snart är jul!
Så mycket julsaker det är inne i stan går inte att beskriva!
Haha. Dessutom så är de ju rätt mycket snö här och mer kommer det, det snöar!
Så de är rätt nice.! Till helgen så kanske man kan börja julpynta lite smått i lägenheten!
Har kollat i reklambladen, typ Rusta är ju billigt, om de sen inte är bra är en annan femma!
Så jag får väl se vad Adam tycker och tänker om mina "fina" idéer... ;-)
På tal om Adam så var jag på jakt efter en present till honom idag,
men jag vet inte om jag kom fram till nått bra, men de löser sig!
Fick lite tips av Petter, så jag ska se om det blir nått av med de! ;-D
Dessutom köpte julkort idag! Dom är riktigt snygga och "juliga"! Hehe.
Har handlat mat idag också och hämtat ut en storvinst på 240kr.
Så de är nice.!

Skriver nog mer senare.!

Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0